emp8

Alla inlägg under juni 2013

Av emilia packalen - 1 juni 2013 21:57

Hej!
Idag har jag ju varit med Clara L, Emma, och Mathilda!
Vi har badat i min pool.....super skönt! Det var varmt! Typ, 25 grader!
Och så åt vi glass och åkte till en, och köpte super billigt godis typ :)
Senare hade vi vatten krig mot min brossa-Pontus.
Vi har haft jätte kul idag och igår!

Förut var jag hos mormor o morfar......
För morfar fyllde år!
Och min kusin Elin, var där oxå :)
Vi tog lite kort, och skratta typ åt allt! (Hehe
Och nu så kollar jag på TV, och käkar godis!
Jag uppdaterar imorgon hur dagen blir!
Kram

(Det blev många bilder!!

De 2 första är sen jag tog kort med Elin!
De andra är poolen m.m
Och sen jag och Elin!

Av emilia packalen - 1 juni 2013 12:44

Hej!
Jag Emma, och Clara och Mathilda
Har badat i poolen men Emma badade inte!
Kram

Av emilia packalen - 1 juni 2013 09:01

Hej!
Jag och Emma vaknade typ kl.9
Idag ska vi va en liten stund.....
Men detta blir ett väldigt kort inlägg, jag uppdaterar senare hur dagen är'
Kram

Presentation


Hej! mitt namn är Emilia. kul att du kollar in min blogg!
jag spelar fotboll och går i dans :)

Fråga mig

56 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar ni mest att göra på sommaren?
 grilla
 bada
 sola
 åka båt
 glass
 kolla på TV
 fotboll
 studdsmatta
 slappa
 leka
 va med kompisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ego box

 

Ovido - Quiz & Flashcards