emp8

Alla inlägg under juni 2012

Av emilia packalen - 28 juni 2012 19:51

hej! Nu har jag vart på fotbollsträning!

det var sista gången! vi fick korv o bröd ,festis!

det var roligt!

direkt när jag kom hem hoppa ja i poolen! det var jääätte varmt!!

27-28 grader!

idag har jag vart med Emma! vi har gjort lite olika saker..

fanny satte sig ner och kissa på mattan! hon hade ej blöja på sig!

och på min brossas matta!!hahhihi   (roligt)

 

här kommer en video!

den är faktist bra!

 

ska gå och lägga mig ungefär om 3 timmar! kommer ej blogga mer idag så att jag säger 

 

 

 

ses!    

 

Av emilia packalen - 10 juni 2012 13:44

hej! idag har jag inte gjort så mycket! nu spelar jag spel! sen ska vi till sjölunda! de har öppnat en kiosk! typ...som ett fik!

ni kan gärna skicka komentarer om vilket som är erat favorit pogram på

1.tv:4

2.disney channel.   3.andra pogram som ni tycker är bra!

en teckning från paint!   

ses!/emp8 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av emilia packalen - 9 juni 2012 18:09

Hej! Idag gick jag upp kl.6.00 vi skulle ju spela junicuppen idagi ardala!

anna kom kvart över..6! vi spela första matchen ungefär kl.8

vi spelade några matcher till! sen kom vi till semifinal!!! men vi åkte ut! tyvvär!

men förra året kom vi ju tvåa!! det var bra! och i år,,3a!

         här är ett armband som det står i love fotboll!! som jag köpte däri (ardala)i junicuppen!  ses/emp8

Av emilia packalen - 5 juni 2012 17:05

HeJ! Idag har jag vart i skolan som vanligt! Sen lekte jag med Anna! Snart ska jag på fotbollsmatch i grästorp! Måste åka! Skriver ett inlägg sen!ses/emp8. (kort inlägg!)

Presentation


Hej! mitt namn är Emilia. kul att du kollar in min blogg!
jag spelar fotboll och går i dans :)

Fråga mig

56 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar ni mest att göra på sommaren?
 grilla
 bada
 sola
 åka båt
 glass
 kolla på TV
 fotboll
 studdsmatta
 slappa
 leka
 va med kompisar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ego box

 

Ovido - Quiz & Flashcards