emp8

Alla inlägg under februari 2012

Av emilia packalen - 23 februari 2012 15:40

Hej!! Jag kom hem från skolan, för en liten stund sen.,jag har ätit.

och lekt med Fanny"! det är roligt. Hon börjar fatta mera!Hon fyller 1 år snart.


ni får gärna komentera.här så är jag i bangkok  i Thailand.. är på väg hem.   


Nu så har Victoria ju fått en ny liten prinsessa!,...


ses! från emp8!

Av emilia packalen - 22 februari 2012 09:43

Hej! Nu är jag hemma! Från Thailand. ganska skönt men väldigt kallt.


jag har köpt väldigt mycket! Vi var på MBK! Jätte stort! 8 våningar!!


ses! Från Emp8

Av emilia packalen - 14 februari 2012 03:44

Hej! Nu är ju vi i Krabi. Idag ska vi åka ut till en ö.med lång båt.

ska bli kul!


skriver mer sen!


ses från emp8

Av emilia packalen - 13 februari 2012 07:09

Hej! Nu har vi åkt  vidare till Krabi. När vi åkte från koshami,så skulle vi först åka taxi och sen båt. och efter båten så åkte vi i en stor buss! `Inte roligt` Det var ganska,många som skulle åka med i bussen.. Vissa fick stå upp eller byta platser i bland eller så fick man sitta på golvet. Men jag fick sitta längst bak i mammas knä.. i ungefär 3 timmar.Jag mådde illa!!!!jag är ju åksjuk när man åker långt!!! sen fick vi en platts i fram! mycket bättre!!!  Sen fick vi vänta i c.en halvtimma. sen kom en stor taxi! som tog ungefär 2 timmar till hottelet! jag satt längst fram!!det var bra!


nu har vi varit i krabi i en och en halv dag!. det är roligt änså länge!

 ses från emp8.


Av emilia packalen - 10 februari 2012 16:59

hej! Hoppas att det blir solit i morgon! alltså här i Thailand! komentera gärna mina bilder! och innlägg!

Av emilia packalen - 10 februari 2012 16:50

hej! Idag har jag typ bara solat och badat! Det är skönt! VI var på stranden,Det var stora vågor. imorgon ska vi till ett vattenfall!


      sådär! snygga bilder!

ses! från emp8

Av emilia packalen - 6 februari 2012 17:52

HEJ! Nu är jag i Thailand!! Det är såå varmt!! Vi har en egen pool!!

vi är 20 styckna som är här i Thailand!


ses! från emp8

Presentation


Hej! mitt namn är Emilia. kul att du kollar in min blogg!
jag spelar fotboll och går i dans :)

Fråga mig

56 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar ni mest att göra på sommaren?
 grilla
 bada
 sola
 åka båt
 glass
 kolla på TV
 fotboll
 studdsmatta
 slappa
 leka
 va med kompisar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ego box

 

Ovido - Quiz & Flashcards