emp8

Alla inlägg under september 2012

Av emilia packalen - 30 september 2012 12:56

Hej!!
Här kommer bilderna från cupen igår! :)
Ses! /emp8

Av emilia packalen - 29 september 2012 21:45

Hej!!
Idag så har jag vart på cup!!
Gick upp kl.halv sex!!!!
Var såå trött!
Men cupen var i Skövde.
När vi var framme så gick vi in i ett omklädningsrum.....
Det var grupp A och grupp B man kunde hamna i!
Vårdat lag hamnade i grupp B!
Och klockan åtta så spelade vi vår första match,mot skulltorp!
Vi förlorade den!
Var väldigt trött då....
Men vi försökte komma igen!!
Och nästa match spelade vi kl.tjugo över tio, mot gauthiod!
Vi vann den :)
Nästa match som var kl.halv tolv, axvalls IF, vann vi :)
Nästa match var kl.tio i två, mot Falköpings Kik röd.
Tror att vi förlorade! Vet ej!
Sen kl.3 så mötte vi hörnebo SK.
Då så vann vi :)
Klockan halv fem mötte vi Trollhättan!!
I matchen så blev det inga mål!!
Så att det blev straffar!!!!!!!!
Alla var jätte nervösa!!
Många började gråta av spänning!!!!
Men vi vann straffarna!!!!!!!!!
Det kändes såååå bra!! :)
Då så var vi alltså i FINAL!!!
Jippie! :)
Men vi skulle möta vårat egna lag!!
För vi är ju indelade i två typ...grupper som blir ett lag i cupen!
Så vi mötte våra kompisar i laget :)
Det blev inga mål i matchen!!
Så det blev först förlängning!
Men inga mål då!
Så så blev det straffar!!!!!!!!
Alla var nervösa,........
Vi vann!!!!!!!!!!!!!!
Vi vann hela grupp B!!!! :)
Vi fick en buckla som jag säger!
Men en pokal!
Roligt!!
Kom hem klockan halv nio ungefär!
Det kommer bilder snart!! :)

Nu sitter jag och myser i soffan.....
Ses! /emp8

Presentation


Hej! mitt namn är Emilia. kul att du kollar in min blogg!
jag spelar fotboll och går i dans :)

Fråga mig

56 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar ni mest att göra på sommaren?
 grilla
 bada
 sola
 åka båt
 glass
 kolla på TV
 fotboll
 studdsmatta
 slappa
 leka
 va med kompisar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ego box

 

Ovido - Quiz & Flashcards