emp8

Alla inlägg under maj 2012

Av emilia packalen - 31 maj 2012 20:05

Hej! jag har tyvär inte bloggat på länge! Har ej hunnit! jag har ju spelat klassfotboll i helgen.(: här är klassfotbolls-tröjan! (grön) vi kom ganska långt...

idag hade jag fotbollsträning! Det burja spööregna!!! jag dusha länge i varmt vatten!! 

snart är det sommarLOV!!yee! (längtar)

  en bild när jag gick modeshow! hihiihi


ses! /Emp8!

Av emilia packalen - 26 maj 2012 17:05

Hej! Idag har jag spelat klassfotboll!! Vi är vidare till imorgon!!yees!

det var roligt! och loreen är vidare till final i eurovision!! Idag är finalen!! 

   här är den låten som vi ska sjunga på skolavslutningen ..på svenska!!

jag tog bara bilden!!

 här är min idol selena gomez!!

här är aftonbladet och tar kort på oss! (fanny)

häär är looren!

och här är danny! han var(är) också braa!!    


ses!/Emp8!      

Av emilia packalen - 21 maj 2012 15:08

Hej. i morses va jag hos tandläkaren!.sen åkte ja till skolan.Nu är ja hemma. Har ätit glass. Jag tog på mig hårtsen! De är såå varmt!!!i helgen är det klassfotboll!! JippieKort inlägg! Ses/emp8

Av emilia packalen - 18 maj 2012 16:45

Hej! Idag är det ju fredag!! jag ska äta godis ikväll! Idag har vi vart på stan,vi var på torget! Det är en maknad där..Det var fullt av folk!! Sen köpte jag lite!  

fanny var också med oss! Sen gick vi till ett fik vid limtorget! Där får man jätte god glass!!! Vi träffade farmor där! När jag kom hem gick jag ut med Fanny (ensam)  vi gick till gungorna vi tog med oss vagnen! om man sänker handtaget på vagnen så når Fanny upp! Hon fick köra vagnen en bit! Hon går ungefär överallt!! hon är jätte duktig!

vi gungade lite! Vi gick tillbaka hem..och åt hamburgare! Jag har fått en ny topmodel bok av farmor! Den är jätte rolig! Det finns klistermärken..o.mm! igår målade jag naglarna det blev olika flagger! jag blev nöjd!!jag kan skriva vilka flagger jag gjorde!brittiska,finska,svenska,danska,usa..det var alla!

'

Linus kommer ikväll! Vi kanske ska till sommarkiosken!  o hoppa studsmatta!


ses! /Emp8  

Av emilia packalen - 17 maj 2012 18:46

Hej! Idag har jag vart o handlat! sen lekte jag med Fanny!! Vi var ute! Vi gungade också! Sen cyklade jag till fotbollsplanen vid röret och spelade fotboll med några andra i klassen! nu ska vi snart äta!

imorgon ska vi till marknaden!Då är det fredag!! Jag ska nog köpa något! nästa helg är det klassfotboll!! längtar!

Skönt med lite ledigt!


kort inlägg! hihii


ses /Emp8

Av emilia packalen - 15 maj 2012 20:10

Hej! Idag har jag vart med Emma! Sen skulle jag åka på fotbollsträning!  Det regnade! Jag va pisseblöt!

sen när jag kom hem åt jag!

nu är jag med Fanny!

imorgon så ska jag ta en spruta!!!!!!  neej!

sen kanske jag åker till brännbolls typ träningen med klassen o föräldrar o syskon!


ses /Emp8

Av emilia packalen - 14 maj 2012 15:11

Hej! Igår var vi på konfirmation" ..i kyrkan var det långtråkigt!

men sen åkte vi till kälby o åt mat o fika!!

vi lekte med min kusin Ida hon är snart ett år!

när jag kom hem åt ja glass!

sen cyklade ja till pappa! Jag gick ut o gick med Fanny! och hoppade studdsmatta!!

Fanny går överallt nu!!!     

imorgon är det fotbollsträning! Jag ska va med min kompis Emma! kolla gärna in hennes blogg! Emmans.devote.se   ses! Från /Emp8

Av emilia packalen - 12 maj 2012 18:59

Hej! Idag fyllde mamma år... Vi åkte till skara o kolla på Pontus när han spelade hockey! Sen kom mormor i morfar! Vi åt tårta..gott!! Sen kom Christer hit han hade köpt en TV,'!!!! Hippie igår va ja på pyjamas party! Roligt.. Ses! från Emp8

Presentation


Hej! mitt namn är Emilia. kul att du kollar in min blogg!
jag spelar fotboll och går i dans :)

Fråga mig

56 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar ni mest att göra på sommaren?
 grilla
 bada
 sola
 åka båt
 glass
 kolla på TV
 fotboll
 studdsmatta
 slappa
 leka
 va med kompisar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ego box

 

Ovido - Quiz & Flashcards