emp8

Alla inlägg under april 2013

Av emilia packalen - 30 april 2013 23:44

Hej!
Idag så är det Valborg som jag skrev i förra inlägget!
Jaguar nere lite snabbt vid brasan vid stranden!---
--Det är det som gör att det känns som Valborg tycker jag....!!
Men sen så har vi gäster också :)
Men...det är pappa jobbarkompis och hans fru så ja.....
Imorgon så har vi ledigt från skolan!!!!
Så skönt!n. Imorgon så ska jag nog plugga lite, för vi har 8 tabell(förhör) och NO(prov) och engelska läxa tills på torsdag!!!
Känner mig ganska stressad nu! Haha

Förut var jag ute och hoppade studsmatta med Fanny!
Så bilderna är från det!
Bild ett: Fanny
Bild 2: jag och Fanny
Bild 3: jag, hoppar bara på marken.....
Bild:4 jag.
Bild 5: Fanny igen <3

Kram

Av emilia packalen - 30 april 2013 18:19

Hej!
Jag våfflade Fannys hår nyss!
Hur blev det? :)
Kram

Av emilia packalen - 30 april 2013 17:47

Hej!
Förut var jag på sommarkiosken med den bästa Cecilia!!
Vi hade jätte kul....!
Jag köpte tre saker!
Idag så är det ju Valborg, jag kanske ska gå ner till "elden"!
Och kanske träffa Cecilia där :) (KUL)
Men kraam

Av emilia packalen - 29 april 2013 19:59

Hej!
Idag var jag i skolan som typ alltid.....
Efter var jag med Cecilia!
När vi cyklade till henne, träffade vi några i klassen!
På ena kortet är de med!
Sen var vi på Ica och köpte godis!
Och kollade på film när vi kom hem och åt godis :)
Jätte kul, och mysigt och goott!!
Sen så cyklade jag hem och åt.
Sen så kik:ade jag med några i klassen!
T.e.x med Cecilia....och två till!
Och nu så face timear jag med Cecilia! <3
Kram!

(Bilder från dagen)

Av emilia packalen - 29 april 2013 12:06

Hej!
Nu så är jag,påväg från badhuset!
Vi har badat,med skolan!
Men jag va inte med! jag kollade på med några andra! (jag är förkyld)
Efter skolan så ska jag va med Cecilia.... :)
Kram

Av emilia packalen - 28 april 2013 20:46

Hej!
Vid 7 kom jag hem från dopet!
Det var ganska långt bort....
Men det var roligt där!
Och hon som döptes(vår kusin)hon var jätte gullig!
Men på några bilderna är det Fanny....
Och tre av alla mina kusiner kusiner på en bild :)
Kram!

Presentation


Hej! mitt namn är Emilia. kul att du kollar in min blogg!
jag spelar fotboll och går i dans :)

Fråga mig

56 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar ni mest att göra på sommaren?
 grilla
 bada
 sola
 åka båt
 glass
 kolla på TV
 fotboll
 studdsmatta
 slappa
 leka
 va med kompisar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ego box

 

Ovido - Quiz & Flashcards