emp8

Alla inlägg under juni 2013

Av emilia packalen - 30 juni 2013 21:27

Hej!
Imorses så ringde Mathilda, och frågade om det gick o va....
Och det gick så vi va...
Vi badade i min pool, och och sen frågade vi Clara pm hon ville va med!
Så då badade alla tre.. :)
Och Matte(Mathilda, hon sminka mig!!
Och ni ser ju på bilden hur det blev.....hehe
Och senare på dagen...var Julia oxå med!
Då körde vi, Vinken, Dunken, Och gränsen och hoppade studsmatta m.m(tror det va allt)
Vi har haft jätte kul idag!
Imorgon ska vi plocka jordgubbar!!
Kram!

Av emilia packalen - 30 juni 2013 09:55

Hej!
Igår va vi ju o kolla på Anton Ewald!!
Han är bääst!!
Jag och Emma, träffade Clara, Molly och Tella där......
Det va skit kul!
Alla bara sprang in i kön när man fick hans autograf!
Vi hamnade ganska bra till i kön!
Så jag fick autograf på armen,papper är SUPER GLAD!
Kraam

Av emilia packalen - 29 juni 2013 18:00

Hej!
Igår var jag på ett kalas hos min kompis Anna!
Det va jätte kul!
Och Anna fyller år idag!
Så GRATTIS ANNA om du läser detta! <3
Efter kalaset-det va slut kl. 8
Så sov jag över me Emma.
Vi somna ungefär kl.1
Och jag vaknade, typ 8.40
Sen ska vi åka o kolla på Anton Ewald!!
Älskar han!
Kraam

Av emilia packalen - 28 juni 2013 14:26

Hej!

Jag och Emma, har suttit o fixat en ny header!!

Emma, fixade oxå jätte snyyggt :) Taack.

Hoppas att ni gillar den!

kraam  


Av emilia packalen - 28 juni 2013 14:20

Hej!

Nu så är jag med Emma.....

Vi har gjort en photoshoot!

vi cyklade ut till "landet" och tog massa kort på oss sket kul! haha

mer bilder vi tog, kommer i ett annat inlägg!

Och vi har fixat en ny header!!

hoppas att ni gllar den ;)

den kommer i nästa inlägg  

kraam

Av emilia packalen - 27 juni 2013 22:43

Haha, det är exakt hundra dagar kvar tills jag fyller år!!
Herregud.....
Kraam

Presentation


Hej! mitt namn är Emilia. kul att du kollar in min blogg!
jag spelar fotboll och går i dans :)

Fråga mig

56 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar ni mest att göra på sommaren?
 grilla
 bada
 sola
 åka båt
 glass
 kolla på TV
 fotboll
 studdsmatta
 slappa
 leka
 va med kompisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ego box

 

Ovido - Quiz & Flashcards