emp8

Alla inlägg under mars 2012

Av emilia packalen - 31 mars 2012 19:47

Hej! Nu så har vi varit i fjällen.. vi skulle ju vara där i en vecka men Fanny mådde inte bra! På natten!!! Hon fick feber-kramp! hon skakade!!  sen åkte vi till sjukhuset! sen åkte Fanny ambulans till falun. och hon ska sova på sjukhuset med Camilla i natt. Vi bor på hottel nu! Jag pappa och pontus och Linus! imorgon kommer vi nog hem!


ses! Från emp8

Av emilia packalen - 20 mars 2012 17:58

Hej! Idag så lekte vi en lek i slutet av dan i skolan!.


sen när jag kom hem lekte jag med Fanny!!

sen hoppade jag twist med ett rep! Det gick faktist jätte bra!!



Jag skriver mer imorgon! Nu så kom Farmor.


ses! Från Emp8

Av emilia packalen - 19 mars 2012 19:10

Hej! Idag hade vi gympa!.. Det var lite jobbig men roligt! Jag snurrade runt i ringarna!!Det är såå kul!!


Efter skolan lekte jag med Molly det var jätte roligt! Vi hoppade twist..!


vi kom på en ny! En rolig!. Vi var lite på stan.  Molly köpte en jacka och en Usa-tröja.  Vi var med Fanny! Det  var roligt!. Hon älskar ju musses klubbhus>!!!   HÄR ÄR EN GULLIG BILD! SOM VI HAR GJORT!



ses! Från Emp8                  P.s Nu har jag en NY header till bloggen!! (:

Av emilia packalen - 17 mars 2012 08:29

Hej! Igår så var vi på stan! Vi handlade och sen åkte vi till kapphal!! (:


jag köpte en snygg tröja till mig, för egna pengar! Den var svart och glittrig man fick ett halsband, med! (:


idag så vaknade jag tidigt!  Vi ska stå i kiosken i arenan! jag ska hänga med!!...

sen kanske jag ska leka med en kompis!..


ses! Från Emp8

Av emilia packalen - 16 mars 2012 14:23

Hej! Idag har jag varit i skolan. jag är inte, lika förkyld längre!


nu sitter jag vid datorn sen så ska vi till stan!..  vi ska nog handla! mamma var på begravning förut. ):  men inte jag, jagb vill inte det"!!!!!  jag har varit på begraving en annan gång..,


skicka

gärna mer frågor och komentarer! tack. hii


ses! Från Emp8!  P.s Här kommer  bilder  från Thailand!


     


Av emilia packalen - 15 mars 2012 15:17

Hej!i dag i skolan så var det ingen gympa med Erik han var sjuk! Men det kom en vekarie som var med på utegympan..  Vi spelade brännboll..  tjejerna mot killarna (: .men killarna van tyvär!.! (:


idag är jag väldigt förkyld också!  Men imorgon så är det Fredag!!! jippie. (godis)

(mys)       HÄR ÄR NÅGRA BILDER FRÅN THAILAND!!  SOMMRIGT.- VARMT        


ses emp8

Av emilia packalen - 14 mars 2012 14:37


Hej! Idag var vi i badhuset med skolan!

jag har hoppat 3 an, en annan gång.  men idag gick jag upp och tänkte hoppa.!!

men tillslut så ville jag inte!  det SÅG högt upp!!  Men när man kom ner såg det inte något högt upp!!  i omklädings-rummet började det att tjuta och låta i typ brandlarmet tror jag!!  Det var faktist läskigt först.."!   men det brann ej vet ej vad det var!!


jag ska hoppa nästa gång!!!! (: i skolan när vi kom tillbaka åt jag risifrutti!! mums=gott


ses! Från Emp8

Av emilia packalen - 13 mars 2012 14:53

hej! Idag i skolan har vi inte gjort så mycket i slutet gjorde vi kolacen. det är när man sätter många små pappers bitar på varandra! Mitt blev klart, jag gjorde ett hjärta! Det blev jäätte snyggt!  Nu sitter jag vid datorn jag har ont i magen!..


i morgon så har vi bad i skolan! Lite roligt..?!.,   Vi åker buss dit. Skriver mer imorgon.!


ses! Från Emp8

Presentation


Hej! mitt namn är Emilia. kul att du kollar in min blogg!
jag spelar fotboll och går i dans :)

Fråga mig

56 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar ni mest att göra på sommaren?
 grilla
 bada
 sola
 åka båt
 glass
 kolla på TV
 fotboll
 studdsmatta
 slappa
 leka
 va med kompisar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ego box

 

Ovido - Quiz & Flashcards